Hoe vereenvoudigt automatisatie het werk van jullie communicatieteam?


Met behulp van de automatisatie module PULSE van 2imagine besparen communicatie teams bijzonder veel tijd. Na enkele maanden zijn er immers honderden, dikwijls duizenden documenten aangemaakt door jouw medewerkers: afgekeurde documenten, oude documenten, onafgewerkte documenten... Hoe houd je dat allemaal een beetje "proper" op een eenvoudige manier?

Archiveren van documenten

Elke gemeente wil steeds bepaalde documenten langer bewaren. Sommige van onze klanten gebruiken hiervoor een beeldenbank (DAM) beheert door de archivaris, of een speciaal daarvoor voorziene server (vb. FTP). 

Door het zoeken naar specifieke eigenschappen van documenten, kunnen deze automatisch geselecteerd worden om hierna doorgestuurd te worden naar het juiste opslagmedium. 

Wij raden aan om 

Verwijderen van documenten

Met dezelfde logica kunnen documenten automatisch en in bulk verwijderd worden.

Om veiligheidsredenen gebeurt dit in 2 stappen. Eerst komen de documenten gedurende een beperkte tijd "in wacht" te staan, zodat het communicatie team tijd krijgt om een controle uit te voeren. 

Meest Recente Posts

Inschrijven nieuwsbrief

Op deze manier ben je altijd als eerste op de hoogte van ons laatste nieuws, updates, vacatures, tips en promoties. Blijf UP-TO-DATE!

Blog

In de kijker

contact

Hoe kunnen wij u helpen?

Neem contact op met 2imagine voor informatie over Adobe InDesign-automatisering, integratie en online samenwerking.